CSN Móvil voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

CSN Móvil - Een handige financiële app

CSN Móvil is een gratis Android applicatie ontwikkeld door CSN Cooperativa Financiera. Deze app is ontworpen om gebruikers te helpen bij het beheren van hun financiën onderweg. Met CSN Móvil kunt u eenvoudig nabijgelegen filialen en geldautomaten vinden met behulp van de GPS op uw mobiele apparaat. U kunt ook de saldo's van uw spaarrekeningen en leningen controleren, uw rekening- en leningtransacties bekijken en geld overboeken tussen uw rekeningen. Daarnaast kunt u geld overboeken naar uw CSN betaalpas, uw leningen afbetalen en geld overboeken naar andere CSN leden. De app biedt ook informatie over de nieuwste promoties. Over het algemeen is CSN Móvil een handige en gebruiksvriendelijke app die het beheren van uw financiën eenvoudig en probleemloos maakt.

Programma is beschikbaar in andere talen

CSN Móvil voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.1
  • 4.9

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about CSN Móvil

Heeft u geprobeerd CSN Móvil? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.